Wilt u ons in de organisatie helpen?

Home  /  Wie zijn wij?  /  Wilt u ons in de organisatie helpen?

Wij kunnen altijd extra hulp gebruiken!

Inzamelen producten

In de basis beginnen we met het inzamelen van de producten. Dit kan zijn via scholen, verenigingen, sportscholen, hobbyclubs etc. Bent u lid van een vereniging, heeft u goede contacten met school, vraag of er een mogelijkheid is producten voor de kerstactie in te zamelen. Klik hier om de lijst met in te zamelen producten in te zien. Is men geïnteresseerd, maar wil men eerst meer informatie, verwijs dan zoveel mogelijk naar onze website.

Ook is het prettig om extra hulp te krijgen bij het ophalen van kerstpakketten of reeds gevulde kratten/dozen.

Inpakken kerstpakketten

Als er voldoende producten zijn ingezameld, starten we met het inpakken van de pakketten. Dit gebeurt voornamelijk in de avonduren. Ook hierbij maken vele handen licht werk, dus eenieder die zich kan/wil inzetten is van harte welkom. Onze inpaklocatie bevindt zich in Obdam.

Ophalen/bezorgen van de pakketten

Bedrijven, maar ook particulieren zullen door ons aangemoedigd worden hun pakket te doneren aan de stichting. Indien men niet in de gelegenheid is deze pakketten te brengen, zullen ze opgehaald moeten worden en naar ons distributiecentrum in Obdam gebracht moeten worden, van waaruit ze uiteindelijk weer naar de gezinnen gaan. Ook hierbij kunnen wij uiteraard hulp gebruiken.

Ongeveer 1 tot 2 weken voor de kerstdagen beginnen wij met het uitrijden van de kerstpakketten in geheel Westfriesland. Dit gebeurt hoofdzakelijk op zaterdag.

Als je wilt helpen met het wegbrengen, is het dan ook belangrijk dat je een ruime auto tot je beschikking hebt waarin minimaal 6 kerstpakketten passen.

Lijkt het je leuk om met een van bovenstaande taken te helpen?

Klik dan hier en neem contact met ons op via ons contactformulier.