Sponsoring bedrijven producten

Home  /  Steun ons!  /  Sponsoring bedrijven producten

Uw bedrijf en Stichting Kerstactie Westfriesland

Wilt u met uw bedrijf maatschappelijk betrokken zijn en iets betekenen voor de regio waarin uw bedrijf gevestigd is, dan is een samenwerking met Stichting Kerstactie Westfriesland wellicht iets voor u. Deze samenwerking kunt u als bedrijf op diverse manieren vormgeven:

logokerstactiebal_nw-rd_tekstwitMaatschappelijke ondersteuning

Steeds meer bedrijven en instellingen maken een bewuste keuze als het gaat om kerstpakketten. Rekening houden met mens en milieu speelt daarbij een steeds groter wordende rol. Met de kerstdagen willen we dat iedereen het goed heeft. Het komt daarom steeds vaker voor dat kerstpakketten worden gedoneerd aan een goed doel. Ons doel is om rond de kerstdagen zoveel mogelijk Westfriese gezinnen die tegen de armoedegrens aanleven een hart onder de riem te steken door middel van een kerst levensmiddelenpakket.

Overgebleven pakketten

Ieder jaar zorgt u er als ondernemer voor dat uw personeel rondom de feestdagen een kerstpakket, cadeaubon of wellicht zelfs een kerstgratificatie ontvangt. Het komt vaak voor dat bedrijven meer pakketten bestellen dan nodig. Na de kerst blijven deze helaas vaak in een magazijn liggen totdat ze uiteindelijk weggegooid worden omdat alle producten over datum zijn. Daarom doen wij een beroep op u en hopen dat u eventueel overgebleven pakketten aan Stichting Kerstactie Westfriesland wilt schenken. Wij zullen er dan voor zorgen dat ze terecht komen bij gezinnen die het momenteel enorm goed kunnen gebruiken. Uiteraard zijn wij bereid om de pakketten op te halen, zodat u er zo min mogelijk last van ondervindt.

Keuze werknemer, pakket of goed doel?

Wat ook steeds vaker gebeurt, is dat werknemers de keuze krijgen om in plaats van een kerstpakket een bedrag ter waarde hiervan aan een willekeurig goed doel te schenken.

Het is echter lastig een geschikt doel te kiezen, want er zijn er teveel en vaak staan ze ook ver van je af. Wij hopen dat onze Stichting uw medewerkers aanspreekt, omdat wij ons specifiek richten op gezinnen uit West-Friesland en dus hun nabije (werk/leef)omgeving.

Enthousiast geworden? Wij maken het makkelijk voor u.

Wij hopen dat u enthousiast bent geworden over onze actie en dat u bereid bent om uw medewerkers eens aan het denken te zetten rondom de kerstdagen. In dat geval maken wij het u gemakkelijk. U ontvangt namens onze stichting een brief met uw en ons logo waarop wij onze missie/visie kort uitleggen. Deze brief kunt u eenvoudig bijvoorbeeld per mail doorsturen naar uw medewerkers. Natuurlijk is reageren vrijblijvend, zonder verdere verwachtingen. Wij hopen mensen bewust te maken van de huidige economische crisis en het feit wat dit helaas voor terugslag heeft op vele gezinnen in hun directe omgeving. Iedereen verdient iets extra’s met kerstmis, en vooral kinderen mogen er niet de dupe van worden. Het is belangrijk dat zij met kerst even onbezorgd kunnen genieten.

Donatie door uw bedrijf in producten

Het is mogelijk dat uw bedrijf producten maakt die ook prima in een door ons samengesteld kerstpakket zouden kunnen passen. In dat geval is donatie in producten natuurlijk van harte welkom. (Denk bijvoorbeeld aan een bakkerij die een partij kerststollen schenkt). Klik hier om een voorbeeldlijst te openen van producten die wij o.a. inzamelen.

Wilt u ons financieel ondersteunen? Klik dan hier om naar onze pagina sponsoring bedrijven financieel te gaan.

Wilt u meer informatie of hebt u vragen, vul dan het contactformulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.