Sponsoring bedrijven financieel

Home  /  Steun ons!  /  Sponsoring bedrijven financieel

Financiële ondersteuning

U wilt met uw bedrijf succesvol zijn, maar u bent ook van mening dat er meer is dan alleen hoge winstcijfers. U wilt dat uw werknemers plezier hebben in hun werk en trots zijn op het bedrijf waarvoor ze werken. Daarnaast vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk en wilt u investeren in mens, milieu en maatschappij. Misschien bent u daarbij, net als veel bedrijven, op zoek naar mogelijkheden om een bijdrage te leveren aan het welzijn van (de inwoners van) de plaats waar u met uw bedrijf gevestigd bent. Bijvoorbeeld door de leefbaarheid in de buurt te verbeteren, sociale samenhang te versterken of hulp te bieden aan mensen die aan de rand van de samenleving staan.

Wat u als werkgever kunt overwegen, is om uw medewerkers de mogelijkheid te bieden de financiële waarde van hun kerstpakket te laten doneren aan onze stichting. Deze financiële bijdrage gebruiken wij hoofdzakelijk om producten aan te schaffen die in elk pakket nodig zijn.

Uiteraard zijn overgebleven kerstpakketten, of producten die wij kunnen verwerken in de kerstpakketten zeer welkom.

Structurele financiële ondersteuning

Naast bovenstaande mogelijkheden bieden wij ook de mogelijkheid om ons structureel financieel te ondersteunen en doen we hier graag wat voor terug. Onderstaand een overzicht van de mogelijkheden.

Kerst pakket A:  vanaf EUR 50,- per jaar

Vermelding bedrijfsnaam op de sponsorpagina

Kerst pakket B: vanaf EUR 100,- per jaar

Logo voorzien van link naar eigen website op de sponsorpagina

Kerstpakket C: vanaf EUR 250,- per jaar

Kerstpakket D: vanaf EUR 500,- per jaar

Idem aan C + Vermelding van logo op posters, flyers, visitekaartjes van Stichting Kerstactie Westfriesland

Waar wordt uw financiële ondersteuning voor gebruikt?

Wij gebruiken financiële bijdragen hoofdzakelijk aan de aanschaf van producten voor de kerstpakketten. Een klein gedeelte zal tevens worden gebruikt voor eventuele promotie van de stichting in de vorm van stickers, flyer- en postermateriaal.

De opslag, het inpakken en distributie van de pakketten wordt volledig vanuit sponsoring en vrijwilligers uitgevoerd. Wij streven ernaar dat zoveel mogelijk van de financiële ondersteuning ook daadwerkelijk bij onze doelgroep terecht komt.