Reacties van gezinnen

Home  /  Reacties van gezinnen

Reacties van gezinnen die een pakket hebben ontvangen

Hierbij wil ik iedereen ontzettend bedanken voor dit mooie gevaar in de vorm van het prachtige kerstpakket. Ontzettend dankbaar en blij zitten wij hier van te genieten. Wij wensen jullie een heel fijn kerstweekend toe. En de beste feestdagen die jullie allen is gegund en een gezond 2017 toe!

Ik wil jullie zooooo bedanken voor het kerstpakket. Wij hadden gistermiddag te horen gekregen dat onze zoon vandaag mocht afzwemmen. In de hectiek van de morgen zijn wij jullie helemaal vergeten, sorry hiervoor! Maaaar wat een feest bij thuiskosmt. Eigenlijk zouden jullie het eens moeten ervaren hoe blij de kinderen en wij zijn!

Hallo lieven mensen, wij hebben net het kerstpakket ontvangen en wat een ongelooflijk mooi pakket! We zijn er een beetje stil van, maar ook heel erg blij. Dit maakt onze kerst nog mooier. Bij deze wil ik jullie nogmaals bedanken voor dit mooie, lieve, prachtige cadeau.

Wat mooie dat jullie je hier voor inzetten. Mijn complimenten. Nogmaals dank namens mij en mijn zoon. En zelf een fijne kerst gewenst!

Dank voor dit fantastische kerstpakket. Fijne feestdagen voor jullie ook!

Hallo….. wat een pakket wauw….. ONWIJS BEDANKT!!!

Ik wil jullie bedanken voor de liefdevolle gift die jullie ons vanmorgen hebben gebracht. Het blijft bijzonder om dit te mogen ervaren, liefdevolle betrokkenheid in een doos. Jullie hebben er iets bijzonders van gemaakt. En gezien de lachende gezichtjes hier in huis, is jullie opzet geslaagd

Het pakket was weer fantastisch en de spullen waren zeker welkom. Gewoon geweldig weer en de kadootjes voor mijn dochtertje ook, ze was er zo blij mee! Ze ging er gelijk mee spelen en slapen. Heel erg bedankt en een goed uiteinde voor jullie en gezond 2013 toegewenst!

Wauw.. wij waren ontzettend blij met t kerstpakket.., we schrokken ervan bij de deur..dat t zo groot was is dit wel voor ons? haha heerlijke lekkernij ..complete maaltijden en fantastische kados ..,over alles was wel over nagedacht..we hebben een heerlijke kerst gehad en begon bij t onbijt ..eindelijk na 2 jaar echt genoten! Bedankt !

Wij waren erg blij met het pakket en het waren zeker bruikbare spullen!
en ik vond het ook een groot pakket,zo veel had ik niet verwacht.
Heel erg bedankt!

Wij waren super blij met het pakket en de kinderen vonden de kadootjes erg leuk!

Enorm bedankt voor het mooie pakket we zijn er super blij mee, dit geeft ons tijdens de kerst samen met de kinderen een stukje verlichting.
Wij wensen jullie dan ook een fijne kerst.

Ik kan niet over alle pakketten reageren, maar ik vond onze pakket echt heel goed samengesteld en alles was bruikbaar, de kinderen waren ook heel blij met de zakjes snoep en de pakjes drinken, ze genoten ook enorm bij het helpen uit pakken van het pakket en het verfschort vonden ze geweldig, die ging ook gelijk aan al gaf dat wel even een kleine ruzie want beiden meiden wilde hem aan, we hebben nog nooit zo’n goed gevuld kerstpakket gehad of gezien!
Ik zeg: HEEL ERG BEDANKT!

Wij hebben afgelopen zaterdag 22-12-12 een heel mooi kerstpakket van jullie ontvangen zodat we we de kerst samen met onze kinderen een ontspannende kerst en verjaardag van mijn vrouw konden vieren naar alle ellende die we hadden meegemaakt wij zijn dan ook heel erg blij met dit soort initiatieven en acties dit geeft ons de kracht en de moed om het bijltje er nog niet bij neer te gooien ,

Wij waren dan ook verrukt over de inhoud van het pakket die met zorg en liefde is samen gesteld. Via deze weg willen we jullie dan ook alvast een gelukkig en gezond , motiverend nieuw jaar toe wensen

Wij willen jullie heel erg bedanken vanwege het pakket!

Voor ons was het een totale verrassing omdat mijn zus dit geregeld had voor ons.
Het pakket was echt mega goed gevuld. Mijn zoontje van 15 maanden bladert de hele dag in het thomas de stoomlocomotief boek wat erbij zat, en mijn man en ik vonden het onzettend gaaf dat er een kadootje bij zat waarmee we samen een keer iets kunnen gaan doen!

Van het eten en drinken hebben we ook heerlijk gesmuld. We kregen er een echt kerstgevoel van en niet alleen door de spullen maar vooral omdat er iemand aan je denkt en ook iets voor de medemens over heeft. We hebben dit echt enorm gewaardeerd! Wij willen jullie enorm bedanken hiervoor.