Onze missie

Home  /  Onze missie

3473_klein

Kerstmis is een feest van lichtjes in de kerstboom, lekker eten en gezelligheid met familie of vrienden .

Wij gunnen iedereen een ontspannen kerstfeest zonder zorgen, ook wanneer er financiële problemen zijn.

Stichting Kerstactie Westfriesland richt zich op gezinnen in de regio West-Friesland met minimaal 1 kind in de leeftijd tot en met 14 jaar  die tegen of onder de armoedegrens leven. Wij willen dat vooral de kinderen van deze gezinnen kerstmis beleven en herinneren als een warm en gezellig feest. Door het aanbieden van een goedgevuld kerstpakket hopen wij daar een bijdrage aan te kunnen leveren.

Moeilijke financiële situatie? Meld u aan!
Het is begrijpelijk als mensen zich bezwaard voelen om een kerstpakket aan te vragen bij onze Stichting. Toch is dit absoluut niet nodig! Voor ons is het alleen maar prettig als we de feestdagen voor u op deze manier een stukje leuker kunnen maken. Dus zit u in een lastige financiële situatie? Schroom dan niet, doe uw gezin een plezier en meld u aan!

Inhoud pakket
De inhoud van een kerstpakket bestaat uit de belangrijkste basis levensmiddelen zoals pasta, rijst, koffie, thee, koekjes, maaltijdmixen en soepen. Dit wordt aangevuld met spullen die onmisbaar zijn met kerst zoals kaarsen en servetten. Uiteraard is er wat extra’s voor de kinderen zoals knakworstjes, limonade, pakjes drinken en snoep. En niet te vergeten is er voor ieder kind natuurlijk een leuk cadeautje!

Klik hier om een voorbeeldlijst van in te zamelen producten in te zien.

Klik hier om direct uw gezin in te schrijven.