Berend Botje

Home  /  Onze sponsors  /  Current Page

Over Berend Botje

Kinderopvang met persoonlijke aandacht Berend Botje Kinderopvang

Zoekt u professionele opvang voor uw kind? Ga dan met een gerust hart in zee met Berend Botje. Want ouders moeten werk en opvoeding zorgeloos kunnen combineren. Bij Berend Botje bent u verzekerd van goede begeleiding en… wat natuurlijk het belangrijkste is… van liefdevolle zorg en aandacht voor uw kind. In onze contacten met ouders, pedagogisch medewerkers en gastouders vinden wij persoonlijke aandacht belangrijk.

Professioneel en innovatief
Een professionele organisatie en deskundige medewerkers staan borg voor veilige opvang die ruimschoots aan alle kwaliteitseisen voldoet. Berend Botje is één van de organisaties die in de jaren negentig gastouderopvang in Nederland introduceerde. Dankzij onze vernieuwende werkwijze én veel persoonlijke aandacht kreeg Berend Botje regionaal en landelijk bekendheid. Zo ontwikkelden wij een franchiseformule voor zelfstandig ondernemerschap van gastouders. Deze is door ruim honderdtwintig gastouderbureaus in ons land overgenomen. Onze directeur, Alien Alberts-Hartemink, werd hiervoor in 2003 genomineerd voor de Managementprijs Kinderopvang Nederland.
In 2008 won Berend Botje de Westfriesland Méér Ondernemingsprijs 2007.
Op 25 juni 2010 ontving Alien Alberts uit handen van burgemeester van Hoorn, de heer Onno van Veldhuizen, een koninklijke onderscheiding. Zij is benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau ondermeer vanwege haar vele verdiensten op het gebied van kinderopvang.
In 2011 was Berend Botje een van de finalisten voor de prijs: Beste Onderneming van Noord-Holland 2010/2011 en mocht de publieksprijs in ontvangst nemen.
Directeur Alien Alberts is in 2012 gekozen tot Topvrouw van Noord-Holland in de categorie Zakelijk.

Klik hier om naar de website van Berend Botje te gaan.