Welkom

Home  /  Geen categorie  /  Current Page

Iedereen weet hoe het voelt als je bij de pinautomaat staat en ineens blijkt je saldo ontoereikend. Of de vakjes in je portemonnee zijn verdacht leeg. Je dacht dat er meer op je rekening stond en vraagt je af waar dat geld ineens is gebleven…

Gelukkig is dit voor de meeste mensen een situatie waar je hooguit eens per maand tegenaan loopt. Maar stel je nu eens voor dat dit je dagelijks overkomt en je iedere dag weer aan het puzzelen bent om rond te komen. Terwijl je bijna geen geld meer hebt, moeten er boodschappen worden gedaan, de vaste lasten moeten worden betaald en net op dat moment heeft je kindje eigenlijk een nieuwe broek nodig.

Een verschrikkelijke situatie, waarvan eenieder hoopt er nooit in terecht te komen. Toch kampen steeds meer gezinnen door de aanhoudende economische crisis met financiële problemen en is het vaak lastig daar heel snel weer uit te komen. Rond de feestdagen zouden zij net als de meeste mensen graag hun gezin iets extra ’s willen bieden. Dan is het natuurlijk ontzettend fijn als er een pakket vol lekkere dingen wordt bezorgd om de kerstdagen mee door te komen!

Kerstactie West-Friesland zorgt voor een pakket voor deze gezinnen! Omdat wij afhankelijk zijn van donaties, betekent het wel dat we geen garanties kunnen doen. Wel hopen wij net als vorig jaar alle aangemelde gezinnen te kunnen verblijden. Een ding is zeker, wij zullen hier alles op zetten om dit voor elkaar te krijgen, helpt u ons mee?

Een verschrikkelijke situatie, waarvan eenieder hoopt er nooit in terecht te komen. Toch kampen steeds meer gezinnen door o.a. de aanhoudende economische crisis met financiële problemen en is het vaak lastig ‘het hoofd boven water te houden’. Rond de feestdagen zouden zij net als de meeste mensen graag hun gezin iets extra ’s willen bieden, wat helaas niet mogelijk is. Dan is het natuurlijk ontzettend fijn als er een pakket vol lekkere dingen wordt bezorgd om de kerstdagen mee door te komen!

Kerstactie West-Friesland zorgt voor een pakket voor gezinnen in West-Friesland die tegen de armoedegrens aan leven! Omdat wij afhankelijk zijn van donaties, betekent het wel dat we geen garanties kunnen doen naar gezinnen die zich via ons inschrijven. Wel hopen wij net als vorig jaar alle aangemelde gezinnen te kunnen verblijden. Een ding is zeker, wij zullen hier alles op zetten om dit voor elkaar te krijgen, helpt u ons mee?