4×1 Makelaardij

Home  /  Onze sponsors  /  Current Page

logo

4×1 Makelaardij is een actief en creatief makelaarskantoor met een vernieuwende en onderscheidende werkwijze, dat u begeleidt bij aankoop en verkoop van onroerend goed. Wij zijn u graag van dienst. Voor de beste service, kwaliteit, communicatie en klantgerichtheid bent u bij ons aan het juiste adres. Ons kantoor is gevestigd in de binnenstad van Hoorn. Ons werkgebied is het oostelijke gedeelte van Noord-Holland en dan met name West-Friesland.

In deze tijden van economische crisis hebben velen de moed allang opgegeven en durft een enkeling alleen nog maar te dromen over de verkoop van zijn woning. 4×1 Makelaardij maakt korte metten met moedeloze verkopers en dagdromende woningbezitters: 4×1 verkóópt!

Ons geheim? De toewijding van onze makelaars. Zij zijn begaan met iedere klant en doen er alles aan om elke woning zo snel mogelijk en voor een juiste prijs te verkopen. U als klant staat daarbij altijd op de 1e plaats.

Heeft u uw zinnen gezet op een ander adres? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

Samen met ons uw huis verkopen? Neem dan contact met ons op en maak een afspraak voor een geheel vrijblijvende kennismaking. Bel 0228-285170 of mail naar info@4×1.nl.

4×1 Makelaardij, de 1e stap bij verhuizen!

Klik hier om direct naar de website van 4×1 Makelaardij te gaan.